לילה דרמטי: "שושנים" – הלחן הגדול זוכה תחרות "המלחינים"

    אבי יעקב 6 Comment on לילה דרמטי: "שושנים" – הלחן הגדול זוכה תחרות "המלחינים"

    המלחינים עונה 3 הסתיימה עם בחירה דרמטית של השיר "שושנים" במקום השני נבחר השיר "קורא אליך" ובשלישי נבחר "לך ה" | בצוות השיפוט: משה פלד, צבי וייס, אהרל'ה נחשוני, אלי קליין ולוי רסקין

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המלחינים 3 – אירוע הגמר הגדול!' אל הישורת האחרונה של תחרות 'המלחינים 3' הגיעו שישה לחנים שעשו את כל הדרך מהפרקים הראשונים ועד לרגע האמת – שלב הגמר.

    במהלך העונה, נשלחו אלפי לחנים על ידי מאזיני מוצ"ש חי, מתוכם בוצעו לא פחות מ45 לחנים על ידי זמרים שונים שנבחרו על ידי המערכת כמבצעים ללחני המאזינים.

    video
    play-sharp-fill

    במהלך הערב בוצעו השירים שעלו לשלב הגמר: יעלה ויבוא, לך השם, שושנים, וקראת, בואו ונישא תפילה, והלחן 'קורא אליך' שצורף ע"י המאזינים בשלב חצי הגמר.
    על הניהול המוזיקלי של הערב הופקדו עמירן דביר ותזמורתו, והזמרים שנבחרו לבצע את לחני הגמר היו: נתי לוין, אבי לרנר, יהודה שוקרון, אבי פודולינסקי, יואלי בריזל, ושמואל הררי.

    בתום הערב הדרמטי של "המלחינים עונה 3" הסתיימה עם בחירה גדולה של השיר "שושנים" במקום השני נבחר השיר "קורא אליך" ובשלישי נבחר "לך ה".



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      מי שרוצה להבין מה זה הנדסת תודעה יקשיב לטוקר. דחף ודחף את שושנים. הביע את דעתו למרות שהוא לא שופט, ביקש שהתזמורת שלאינם שופטים שידחפו את"שושנים". מי שמבין מוסיקה ישמע את "קורא אליך" בביצוע הררי ויסכים איתי. מה הנגיעה שלך מנחם טוקר?

    2. 5

      שיר מהמם!!!
      מאד רציתי שיזכה,
      בהצלחה רבה למלחין בהמשך הדרך!

    3. 4

      דני אתה צודק ברור שקורא אליך הרבה יותר מיפה משושנים אין פה בכלל שאלה!!! וחוצמיזה תחילת הפזמון של שושנים דומה מאוד לשיר של יעקב שוואקי למי שמכיר אני אל זוכרת את השם של השיר

    4. 3

      הפזמון חיקוי של עולם קטן יעקב שוואקי

    5. 2

      עולם מושלם יעקב שוואקי